zondag 2 augustus 2015

Tijd te kort.......


Het harde werken van het afgelopen jaar legt geen windeieren. Ik had de prachtigste creaties op de kraam tijdens de markten en beurzen.
Door alle drukte van de markten raakt het gezicht van mijn kraam wel een beetje kaal. Hoogste tijd om nieuwe creaties te verzinnen en maken.

En als er dan ook nog een nieuw speeltje wordt aangeschaft, dan is de uitdaging ook weer groot hiermee te experimenteren.

De rondbreier is er nu een paar dagen en de eerste polswarmers zijn gemaakt
en..... mijn schoondochter heeft sokkenwol gekocht voor een paar sokken, dus in de  experimenteermodus ook hiermee op de breimolen aan de slag.


Ook wordt er nog gehaakt. Een nieuwe deken van Willekleurige draden mag niet ontbreken in mijn collectie. Maar ik moet wel stevig door haken om het klaar te maken.
Meer als genoeg te doen, want eigenlijk heb ik voor bovenstaande helemaal geen tijd er moeten ook draden gesponnen worden en alpaca sokken gebreid worden.
Om dan nog maar te zwijgen over de andere opdrachten die nog onder handen zijn.

Woensdag is de laatste zomermarkt in Zuidlaren vanaf 11 uur sta ik weer met  een kraam vol draden voor u klaar.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten