maandag 8 december 2014

Streekmarkt op Nienoord Leek groot succes

Nog maar amper bekomen van de Sinterklaas avond met super veel leuke en bruikbare kadootjes en niet eens de kans krijgen de nieuwe garens te bekijken die ook nog binnen zijn gekomen, was het zaterdag 6 december weer vol aan de bak gaan op de overdekte Streekmarkt op het landgoed Nienoord in Leek.
Met gemengde gevoelens weliswaar, want wie gaat er de dag na Sinterklaas groots inkopen doen en... de streekmarkt daar komen vooral 's ochtens heel veel mensen op af om snel hun dagelijkse boodschapjes  te doen.

Wat een verrassing werd deze zaterdag. Vanaf de opening bleven de bezoekers binnen stromen. Veel blijken van herkenning dat ze me ook op andere markten hadden gezien en.... heel veel animo voor de natuurlijke garens en producten.

Ik had het gezellig druk en kwam amper aan mijn broodje en mijn koffie toe. met een heel tevreden gevoel kon om 4 uur wat nog over was ingepakt worden.

Leuk is het dat ook anderen een foto van mijn kraam op  hun site of Facebook hebben geplaatst.


De komende weken gaan we weer even naar buiten. De kerstmarkten gaan beginnen as. vrijdag vanaf 16.00 uur in Zuidhorn is de eerste kerstmarkt en op dit moment ben ik weer volop bezig hier mooie draden voor te maken. Oa. komen er nieuwe sokkengarens mee naar Zuidhorn en zeg nu zelf het lijkt bijna op stonewashgaren.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten