woensdag 3 december 2014

Breien, breien en nog eens breien

Naast het dagelijks spinnen van een of meerdere klossen garen, staan er hier meestal ook nog sokken op de pennen.
De laatste weken krijg ik amper de kans om de sokken op de foto te krijgen, zo snel worden ze al gehaald door nieuwe eigenaar.
Vooral mensen die momenteel last hebben van de kou weten de warmte van echte hand gesponnen en hand gebreide sokken te waarderen.
Zelfs een paar polswarmers, waarvan de draadjes nog afgehecht moesten worden waren eerder uit mijn huis verdwenen als dat ik er erg in had.
Dus maar weer opnieuw beginnen. met de komende kerst-buitenmarkten wil ik zelf ook graag een paar dragen.

Ik spin dus echt lekker dun zodat het breien kan op naald 3 of 3,5 zodat je echt warme comfortabel draagbare sokken krijgt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten