dinsdag 16 december 2014

Mijn Scheepjes Cal variatie


Ja ik heb ook braaf, tussen bedrijven door, meegehaakt met de Scheepjes al. Alleen ik heb hiervoor al mijn restanten garen gebruikt.
In eerste instantie wilde ik hem van hand gesponnen alpacawol maken, maar al bij het eerste patroon bleek dat het patroon niet opviel met deze wolkeuze. Dus restjes opmaken geeft ook een leuk effect.
Alleen ik ben niet echt weg van al die grote massieve vlakken, maar dat is puur perdoonlijk. Voor zover de tijd het toeliet heb ik alle patronen gehaakt, maar ik kwam niet steeds tot 6 lapjes per week.
Nu het project naar haar einde loopt heb ik er maar een vierkante doek van gemaakt van 6 bij 6 blokken.


De resterende 8 blokken die ik nog over heb verwerk ik tot een kussen. De rest van de blokken die ik achter loop laat ik voor wat ze zijn. Ik heb het nu wel gezien. Er zitten heel leuke patronen bij en als ik ooit tijd over heb dan haak ik er een met heel dun garen. Tot zover mijn resultaat met nog een rand te gaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten