vrijdag 1 december 2017

Streekproductenmarkt Leek in Sinterklaassfeer

Ik heb de winterjas maar vast tevoorschijn gehaald. Toen ik vanmorgen naar buiten keek was het een witte wereld, berijpte weilanden, mooie blauwe lucht. Dat beloofd wat voor morgenvroeg.
Inmiddels is de auto bijna volgeladen. Sinterklaas had nog even de auto nodig vanavond met twee zitplaatsen voor de pieten erbij. Vol verwachting klopt dus ons hart wat pakjesavond te brengen heeft. Zover is het nog niet. Eerst de Sinterklaasmarkt op de Streekproductenmarkt morgen. Ik hoorde het orkest al oefenen en wie weet komt de Sinterklaas en zijn gevolg ook nog even inkopen doen. Ik ben er klaar voor. In mijn auto volop leuke kadootjes, de sokkenvoorraad is aangevuld en er zijn prachtige feestelijke truien mee. Wie weet tot zaterdag in Leek en duim voor me dat ik morgenvroeg geen ruiten hoef te krabben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten