donderdag 31 augustus 2017

wintervoorraad


De zomer is nog maar amper ten einde. en wat voor zomer.
Die startte eind mei heerlijk, met fraai uitzicht, heerlijke temperatuur, goed gezelschap en vooral heerlijk ontspannen. Daar heb ik echt van genoten.

De opvolgende maanden thuis heb ik het ook redelijk rustig aan gedaan. Niet teveel markten.
Beetje spinnen, beetje breien en vooral veel sokken maken.

Maar nu is het toch echt einde vakantie. Eigenlijk begon het werken weer afgelopen zondag met een zeer geslaagde Liefair.

De maand september en oktober worden weer als vanouds lekker druk. Streektmarkt, Kunstmarkt, Handwerkmarkten, de Rowolmer fair en niet te vergeten de Herdersfair in Balloo ze komen er allemaal aan.
Daarnaast heb ik nog twee leuke uitnodigingen staan van Landskeuken in Roden en Appelscha. Hiervoor is natuurlijk veel materiaal nodig en voor de laatste twee markten wil ik ook nog iets bijzonders maken.


Aan handgesponnen garens heb ik hopelijk voldoende op voorraad, maar mijn Willekleurige truien  en schapenwollen truien en sokken, daar moet nog echt wat bijgemaakt worden.
Hoogste tijd om op garenjacht te gaan en deze week komen de eerste pakketten garen binnen.  Ook is er nog sokkenwol in bestelling.
Daar kan ik de komende weken echt wel een mooie wintervoorraad van aanleggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten