donderdag 3 november 2016

Wat staat er op de pennen

Naast spinnen en breien van truien heb ik momenteel ook een jas van hand gesponnen schapenwol in de maak. Nu moest ik uit mijn voorraad even een gevilte kraag van IlsVilt tevoorschijn halen en om die veilig tegen kattegesnoezel neer te leggen heb ik de kraag op de pop gehangen. Staat best wel stoer zo'n kraag op een jas in de maak.
Verder zijn er volop sokken in de maak voor de sinterklaas en kerstmarkten. Nu er nieuwe sokkenwol is binnengekomen kan ik het niet weerstaan om hier een paar heren sokken van te maken. En het breit super.


Maar ook is er nog een heerlijk warme gebreide trui van hand gesponnen wol in de maak.
Zoals jullie zien volop nieuwe producten voor komend jaar in aantocht.


Komende zaterdag is Willekleurige draden te vinden op de streekproductenmarkt in Leek. Er zijn volop heerlijk warme wintersokken op voorraad, en er is nog ruimte om voor de feestmaand passende sokken te bestellen.
Zondag is Willekleurige draden aanwezig op de grote hobbybeurs in de sporthal van Peize.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten