zaterdag 12 december 2015

Kerstmarkt Tolbert



Vandaag de eerste dag van de kerstmarkt in Tolbert. Het ziet er allemaal weer super gelikt uit en het was mega gezellig met leuke klanten aan de kraam. Heerlijk een zitje gemaakt zodat mijn buurvrouw en ik een rustig plekje hebben om koffie te drinken.
Mijn grote vriend Harrie, die ik in het verleden vaak tegen kwam met een uitruk van de brandweer,(ooit dansten we samen op een afgezette snelweg bij een uitruk) zorgde voor een perfecte afwikkeling van de vele auto's. En zo kwam ik nog meer oude bekenden tegen. In de tijden van de Leekweek hadden we regelmatig dikke pret en de vrolijkheid is er nog steeds bij Wia die het nu druk heeft met het bereiden van overheerlijke broodjes.
 En zo waren er meer oude bekenden.















Mijn buurvrouw van Tammo's Diggelgoud maakt overigens ook prachtige dingen.

Al met al een geslaagde eerste dag. Zondag is de kerstmarkt open van 11 uur tot 5 uur in de manege van Tolbert.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten