vrijdag 9 januari 2015

De laatste steekjes


Met dit project ben ik bijna een jaar bezig. Wekelijks kwamen naast de Cal 2014 een of twee patronen van een granny beschikbaar. Bij de Maxx kwam ik leuk garen hiervoor tegen voor een heel betaalbare prijs. het kiezen van de kleurtjes was niet zo moeilijk, gewoon van alles een paar bolletjes meenemen en voor het roze had ik een grote koon garen uit Cyprus gekregen. Een mooie combinatie vond mijn kleindochter, waarvoor deze deken is.
Ik wilde de deken eigenlijk met de kerst klaar hebben, dat is ietsjes in de vertraging gekomen. Maar liever een mooie deken met wat vertraging, dan broddel en haastwerk op het eind.
Nou zag ik in een van de vele folders die wekelijks binnen komen dat de fleece dekens in de aanbieding zijn. Dus vanmorgen meteen even een paar opgehaald. Achter deze deken komt een roze fleece deken. Nu nog de rand er om heen en ze kan er van gaan genieten.

Ik heb zelfs nog genoeg wol over gehouden voor een project dat 18 januari start Sophies Universe CAL het ontwerp van Dedri Uys. 
Ik laat me graag verrassen hoe die gaat worden

Als het in de stijl is van Sophies Garden, wat ik op naaldje 1,5 aan het haken ben, dan beloofd het heel wat.

Maar eerst even randje om de deken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten