maandag 22 september 2014

Een prijs gewonnen op facebook

Facebook is eer raar ding. Aan een kant super handig om op de hoogte te blijven van allerlei haak- en brei trends via de groepen. Ook voor ruilen van spullen en soms zelfs verkopen, super handig.
Waar ik met gemengde gevoelens naar kijk zijn al die acties van commerciele bedrijven die langskomen op mijn tijdlijn. Iedere dag wel een nieuwe actie van complete zwembaden tot haaknaalden alles valt er te winnen als je het bedrijf een like geeft en het bericht deelt. Dan doe je mee in de grote loterij.
Voor sommige dingen die ik leuk vindt en waarbij het bedrijf een beetje kleinschalig is geef ik die like en deel ook ik het bericht.
Afgelopen vrijdag was het raak. Ik kreeg een berichtje dat ik de prijs had gewonnen. En wat voor prijs! Ik ben er blij mee een prachtig boek met heel veel brei steken viel zaterdag bij mij in de brievenbus.
Bedankt  Wolstudio Fochteloo www.wolstudio.nl


Geen opmerkingen:

Een reactie posten