dinsdag 23 september 2014

Cursus spinnen in Twijzel


Wie gaat het net als mij? je heb een mooie spinwiel staan en je doet er niets mee omdat je het niet kan en ook geen tijd  ik ga het aanpakken vanaf midden november heb ik de tuinkamer weer ter beschikking en ook iemand die les wil geven. 


Ik kan 5 tot 7 dames kwijt. Wie wil er dan een dagje/ of een dagdeel leren spinnen? Die mevrouw die les geeft vraagt er een kleine vergoeding voor en ik wil dan wel eten en drinken of een high tea verzorgen. 


De spinnenwielen moeten wel mee voor wol kan ik wel zorg dragen locatie is een boerderijtje in Twijzel (frl) graag mailtje bio_friesland@hotmail.com bij genoeg belangstelling ga ik het organiseren.
groetjes marion


En wie gaat de dames leren spinnen.
Juist ja ze leren het bij willekleurige draden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten