zondag 18 mei 2014

Nieuwe collectie sokken breien

Hebben jullie wel eens van haar gehoord?
Het sokkenvrouwtje van Bakkeveen. Ik bewonder deze vrouw enorm, ze is nu 94 jaar jong en rijdt met haar electrische rolstoel de omgeving af. (ik heb even een foto geleend bij: http://appelvrouw.wordpress.com/2012/12/13/bakkeveense-sokken/) 
Vanaf haar rolstoel verkoopt ze haar hand gebreide sokken. Ze maakt ze grotendeels zelf, maar de afgelopen jaren heeft ze ook bij mij sokken ingekocht. Dat geeft mij de gelegenheid om een nieuwe collectie samen te stellen.
Afgelopen woensdag heeft ze bijna alle nog aanwezige sokken van me overgenomen.
Reden om dus maar weer sokken op de pen te zetten en weer een leuke voorraad te gaan maken.

Naast de sokken van de hand gesponnen garens, staan er nu ook weer Willekleurige sokken op de pen. Dus regelmatig kunnen jullie de nieuw sokken bekijken. De afgelopen week zijn klaar gemaakt:

0052014
maat 38/39

















0062014
maat 38/39


0072014
maat 37

















0082014
maat38/39


Geen opmerkingen:

Een reactie posten