zondag 16 februari 2014

Op de pen, lopende projecten en de tijdsdruk

Waar ik nog een minuutje tijd weg moet halen weet ik niet. Maar ik zet door, alles komt op tijd klaar.

De opdrachten volgen elkaar op en ondertussen wordt ook hard gewerkt aan een bijzondere omslagdoek.
Ook deze week zijn weer een aantal cirkels gemaakt en ben ik begonnen de bolletjes te haken.


Eind van de week zal een begin gemaakt moeten worden met het monteren van de omslagdoek, wil ik hem op de Creadagen in Assen kunnen presenteren. de omslagdoek die gemaakt wordt van hand gesponnen alpacawol is een van de creaties van Willekleurige draden, de natuurlijke collectie 2014.


Ondertussen moeten ook nog twee paar kniekousen gebreid worden. de klant zit er op te wachten.


En natuurlijk worden alle draadjes nog afgewerkt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten