zaterdag 7 april 2018

Zomerse streekproductenmarkt in april



Wat een fantastische dag was het vandaag, heerlijk weer en een druk bezochte markt. Wat een genot om dan lekker bezig te zijn.


Ik was net begonnen met de opbouw van mijn kraam toen gevraagd werd of ik iets wilde vertellen op de radio
Vanmorgen al voor 9 uur kreeg ik een microfoon onder mijn neus gedrukt van RTV Noord. Een mooie kans om de wolmarkt van 5 mei te promoten en spinsters en breisters op te roepen om mee te doen.
Wil je het horen via de bijgeleverde link zijn De eigenaar van Scheperij Nienoord, De PR-man van de streekproductenmarkt en ik te horen vanaf ongeveer 40.50
https://www.rtvnoord.nl/radio/programma/20083/Noord-en-Ommeland-met-Marcel-Nieuwenweg/aflevering/15968


Dus de kraam moest maar even wachten en bij de schapen even een verhaaltje doen, ondertussen was het scharrelschaap met lammeren ook al aan komen lopen. Vanaf 10 uur werd het meteen al druk aan de kraam, wat een leuke reacties op de radio uitzending en de verkoop kwam ook meteen goed op gang. Bestellingen werden opgehaald en gezellig kletsen bij de kraam het kon allemaal op deze mooie zomerse dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten