zaterdag 1 juli 2017

Regen, wind en paarden op streekproductenmarkt in Leek

Het weer zat 's morgens niet mee op de streekproductenmarkt in Leek. Regen hield vooral in de ochtenduren de bezoekers weg van de markt. Gelukkig viel er veel te kijken, op het weiland naast de markt vonden de jaarlijkse samengestelde menwedstrijden plaats. Zelfs een aanspanning met paard kwam de markt oplopen.

Gelukkig werd het in de loop van de middag droog en kwam ook het bezoek aan de markt op gang.








Een van de vaste bezoekers kwam regelrecht op me af.  "Ik heb een brief voor u, lees maar even. Mijn dochter wilde graag dat ik dit aan u geef". Nu heeft haar dochter een jaar geleden op de markt in Balloo wol bij me gekocht om een trui te breien voor een kennis die in de bossen werkt in Frankrijk. Hoe leuk een kaart uit Frankrijk van de dame die de trui heeft gekregen. Dat maakt je dag echt.


Dit is de trui in progress en het eindresultaat dat naar Frankrijk vertrokken is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten