woensdag 22 juni 2016

Nieuwe truien en wolltjes maken voor de zomermarkten


Ik laat dan niet zoveel van me horen, kan ook niet. Het internet was hier afgelopen week echt een drama. Het is altijd drukker als er geen markten zijn. De voorraad moet aangevuld worden, dus alles wat op de pennen staat afmaken.
Een heerlijk warme trui van zwartbleswol van de schapen van mijn buurman.
Een heerlijk warme trui een mix van Coburger Fuch met ouessantwol (van mijn vriendin haar minischaapjes) sokken sokken sokken daar kan ik nooit genoeg van hebben en die staan dan ook altijd op de pen. Het waren er nog 2 paar meer van alpaca, maar die zijn inmiddels al afgeleverd.
Natuurlijk de nodige bolletes wol gesponnen Zwartbles, Nienoord wol, Gothland wol en wat mixbolletjes van een partijtje afval van de wolkaarderij.
Dan komt er nog een willekleurige deken een heerlijk project voor de avonduurtjes en natuurlijk mijn mandala. Ik moet eigenlijk nog een randje haken, maar poes geeft aan dat het slaaptijd is, hihi.
Dit alles gaat mee naar Balloo.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten