dinsdag 20 oktober 2015

Willekleurige draden in actie voor het goede doel

Enkele maanden geleden las ik een verzoek op facebook van de Stichting Hanna de achtste hemel in Haulehttps://www.facebook.com/dierentehuisdeachtstehemel?fref=ts
een oproep of er iemand de wol wilde spinnen van de blinde schapen die hier wordt opgevangen.

Haule ligt hier nog geen 10 kilometer vandaan, dus melde k me om aan te bieden de wol te spinnen. Weken later kwamen de twee vachten binnen en eigenlijk zat ik op dat moment met beide handen in het haar. Door de vele verkopen op de markten werd mijn tijd nagenoeg in beslag genomen door de productie van nieuwe materialen en zou het spinnen wel een hele tijd in beslag nemen. Creatief Met Viev bracht uitkomst door de wol mee te nemen en er een prachtige draad van te spinnen de deze te twijnen met mooie bruine wol die ik op de klos hier had staan. 


Vanmorgen kwam een megadoos met strengen wol binnen. Allemaal voor de Achtste Hemel. De eerste muts is inmiddels klaar en de komende week zullen er meer volgen zodat we de dames en heren van de dierenopvang warm de winter door kunnen helpen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten