dinsdag 17 februari 2015

Sophie's Universe week 6

Het project Sophie's Garden was al een uitdaging voor de echte doorzetter. We zijn nu bezig met het vervolg. vorige week de eerste randen van de Sophie's Universe, waarbij het tulpenveld de centrale rol speelde. Deze randen he ik heerlijk zitten haken in een stralende zon, terwijl ik deze week  het weer binnen moest doen in een grauwe wereld van mist.

Ook deel 6 zat weer vol met uitdagingen. Allereerst is lezen en tellen van het patroon een echte must. Dus beginnen en weer uithalen zat er ook deze week weer vaak in. Maar uiteindelijk krijg je dan wel weer een prachtig resultaat en heel eerlijk na 52 toeren zit ik nog steeds op het juiste steekaantal. Nog een half randje en dan mag ik met dit project wachten toto zondag. Al moet ik wel heel eerlijk bekennen dat  nu de randen groter worden het haken minder vlot gaat en het aantal randen dat per week wordt aangeleverd echt wel doorhaken is.
Maar de Sophie's Universe groeit op mijn naald 3,5 heerlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten