zondag 26 augustus 2012

Speciaal voor bij de deur

Naast het festival Willekleurig zijn er meer manieren om mijn sokken een nieuwe eigenaar te geven.


Ik woon aan een fietspad en bij mooi weer komen er dagelijks tussen de 250 en 400 fietsers langs. Dit is afhankelijk van het weer natuurlijk. Speciaal voor hen heb ik een  soort kraampje  aan het hek gemaakt waar bij mooi weer ook de sokken hangen.


Op de foto de uitgebreide kraam speciaal voor alle fietsers die meededen aan de Drentse rijwielvierdaagse.
Veel gehoord aan de deur is:
Mijn man wil alleen maar handgebreide sokken dragen........ maar niet van die met zoveel kleurtjes. hij wil alleen die grijswitte.
Nou vooruit dan maar ook daar kan ik draden voor maken en hierbij alvast een paar van de ouderwetse scheepjeswol.
maat 42
prijs € 9,50


Ook beschikbaar zijn nog de volgende sokken uit de collectie 2012.
maten op aanvraag
prijs € 8,50



Geen opmerkingen:

Een reactie posten